Friday, November 21, 2008

The Clas Ohlson-påse time!


När det lider mot Jul köper tomten skruvdragare på Clas Ohlson :)

Det börjar bli kallare och kallare väder ute. Då folk nu börjar handla julklappar blir det mer jobb för mig. Det är jag tacksam för :) förhoppningsvis kanske jag kan ge mig själv en liten julklapp då jag ska sälja en av mina gitarrer så jag kan köpa en annan. Detta är dock väldigt osäkert då jag måste hinna sälja min gitarr innan musikaffären säljer drömgitarren, som de nu har på rea. Hoppas hoppas ;) Cravings!!

Om lite mer än en månad är det julafton. Tiden går fort och jag känner mig gammal som tycker så! Nästa år blir det spännande: då ska vi lämna Göteborg och flytta till småland, närmare bestämt växjö! Flytten blir i slutet av januari och från 1:a februari bor vi officiellt i Växjö! Ganska roligt att börja fundera på möblering m.m. Jag har även börjat få ordning på saker å slängt skräp samt håller på å sälja/skänka lite saker vi inte behöver. Isabell har oxå en hel del porslinsfigurer som hon vill bli av med. Kolla in: http://linus-isabell.moreinfo.se/flytt/ för bildlistan av grejer som ska bort bort bort :)

Ja, så kan det vara. Flyttkorten kommer runt Jul :) ha en bra kall månad med julstök, paketinhandling och sånt. Tjo

No comments: